luni, 3 mai 2010

proiect-cuvinte catre inimi mohorate.

am inceput de azi un proiect aiurea...fiindca mie imi place sa citesc scrisori,sa scriu,sa iubesc si sa visez ca oamenii sunt oamenii de zi cu zi chiar daca stau in spatele monitorului,chiar daca imi trimit mesaje cu numar necunoscut...pot sa fie ei ce vor sa fie atata timp cat eu,tu el,ea,ei,noi,voi ..existam la alt capat de fir, de suflet, de vis, de cana cu cafea....


In fiecare zi am sa trimit cate o scrioare care sa contina ceva motivant, ceva de comunicare,de vis, despre viata,despre apropiere unor adrese selectate aleator...personal spus despre generalitati.

exista adresa mea de blog la finele paginii unde pot sa fiu injurata, unde pot sa primesc impresii, sugestii si cam tot ce simte destinatarul sau nu....

deocamdata incerc pe la prieteni,amici...fiindca in vizita am sa testez daca pot sa-mi zbor aripile de flutur in oameni sau am sa cred in iluzie si nisip pana la ultima suflare.

Niciun comentariu: