miercuri, 22 iulie 2009

22 guns,22 years

Multumesc Sebik:* pentru surpriza de pe blog
Multumesc Laur & Mihaela pentru ca ati fost primii acolo :*
Multumesc Anda-se simtea rau si a venit totusi la petrecere-& Razvan fiindca inca odata,ca la 18 ani ati fost acolo in usa,in usa care conta pentru mine
Multumesc Mihai,din trupa veche ai ramas inca tu acolo
Multumesc acceasi Oana fiindca si in Cluj si acasa tot esti prezenta
Multumesc celor care m-au sunat ca sa fie alaturi de mine chiar din distante.

Despre petrecere ce sa spun 7 prieteni si 2 iubiti,plus un tata cu chef de barfe si o mama cu platouri multe,un unchi glumet,2 matusi joviale si bunicii copilariei mele asteptand acasa cu patul facut.

Am dansat doar eu cu iubitul meu,dupa plecarea invitatiilor,la ora 2 noaptea pana la 3 :30 si m-am indragostit brusc,violent.
Costi cu un singur zambet a daramat toate probleme de dinainte,toate acele te iubesc pe jumatate dar mi-e dor de viata mea...s-a intamplat minunea mea...22 guns pot spune.

In ultimul rand,multumesc Gunner pentru ca dupa vreme vine s-a intamplat sa se opreasca tot trecutul cu un telefon,fix in 21 cand fix nu conta....

Multumesc lui Arte pentru ca ne-a sprijinit si pentru ca nu m-a lasat sa ma dau batuta...poze urmeaza cand reusesc sa imi fac rost de cablu de date...cu 2 superbi stransi lipiti in noaptea care le-a dat startul....si cu un numar crescut....22 guns si iubire multa,fericire si plutire...tot ce a insemnat un fiasco a fost defapt cea mai superba regasire,cum a prezis Laur....my 22 big real change


Niciun comentariu: