miercuri, 15 iulie 2009

anti-antidot



am uitat de ARTmania




nu stiu cum sau cand...stiam de Garana jazz si de Sighisoara...dar am uitat de ARTmania.
Ce-i drept nu e cine stie ce,My Dying Bride am vazut si data trecuta,Nightwish am vazut la Bucuresti cand inca erau cu Tarja si imi placeau la nebunie,singura care merita si care nu am vazut e Tristania...si ma bate gandul sa dau o fuga asa pentru o zi,chiar daca abonamentul era 180 si pe o zi e 110 si ma gandesc ca eu traiesc 1 saptamana jumate cu banutii aia si deh,nici nu curg chiar din cer,poate ma duc la Sighisoara sa ma plimbalesc,desi acolo pica din start deoarece,gazde absente,taraba artistica ioc...so....vara asta uit tot ce a fost si refac alte drumetii si planuri si alte trairi de evenimente

Un comentariu:

Kisidar spunea...

La Gărâna cred că am să ajung şi eu sâmbătă. Şi la mie e tot problema banilor ce mă ţine să nu merg la festivaluri şi concerte. Poate că vom trăi şi momente mai bune din punctul ăsta de vedere.