duminică, 12 iulie 2009

stop cercului;metode

0ra 22 in pat 

-stii...ma impart intre a ma despartii de tine si a ramane amici si a ramane cu tine si sa ma duc in jos.

mi-e dor de viata mea cu cafenele si actori si povesti.-eu

-eu am lasat totul in urma pentru tine fiindca te iubesc si te vreau numai pe tine si tu nu stii sa iubesti deloc,abia acum inveti! doar iti place sa ataci si nu iti pasa,esti rea!-el

-pai...ma simt vinovata si eu,poate ca nu stiu,dar ma straduiesc dracului asa mult si tu nu ma ajuti deloc.-eu

si dupa inca cateva miorlaituri,eu am plecat din pat la arte in camera(colegul meu de apartament care e plecat acasa)sa dorm fiindca ne hotarasem sa dormim separat,macar sa luam o gura de aer proaspat,zbang dupa 10 min cand imi descarcam eu nervii plangand de draci si ciuda ca e prea dificil tot,apare la usa cu un zambet timid...si sare in pat si ma intreaba daca mai il iubesc,daca il iubesc,ca el ma iubeste si a venit iar dupa mine...ok.asta e dur pt orgoliul unui tip si am cedat,l-am luat in brate si l-am lasat sa ma duca la noi in pat...si am facut dragoste fiindca mereu se intampla asa...dragoste sau sport...ca sa nu adormim suparati,inainte pe timpul cand eram logoditi fara obligatii am facut un pact,ca de cate ori ne certam sa ne luam in brate si sa ne sarutam...se intampla cam odata pe saptamana.

Cu ideea clara ca maine e altfel....de dimineata,eu cu cafeaua mea la comp la Arte,el cu MU online si cu cafeaua lui la mine la comp.

Acum...am impresia ca ajungem la terapie de cuplu....multe sedinte dupa care saracul terapeut o sa pice jos terminat psihic.

Ideea e ca eu am crezut ca am nevoie de o stabilitate,gata cu jocuri si prostioare si...defapt am ajuns sa imi dau seama ca ar fi trebuit sa accept ca sunt altfel si ca prostiile astea cu "casnicia"nu sunt de mine..si iata-ma prinsa intr-un cerc vicios de unde nu mai am scapare,sunt ca un hamster pe o rotita,si defapt rotita e toata cusca mea.

Niciun comentariu: