miercuri, 8 iulie 2009

calaritul de ocazie

Nu e neaparat vorba de cand ci de ce te hotarasti sa nu-ti mai pese,sa obosesti sa-ti schimbi drumul si sa dansezi pe alta sarma.
As putea spune ca nu stiu diferenta dintre un mascarici bun si un actor social talentat,eu imi maimutaresc multe sanse pentru ca le-am luat cu ochii inchisi si dupa un somn bun nu am vazut decat cocoloase scofalcite si extra folosite.
De aceea uneori maimutaresc totul cu ochii inchisi,poate e in natura mea sa am talent la cautari neverosimile,cautarea pentru mine e ceva primordial,necesar,fara de care nu reusesc sa respir.

M-am oprit cand am gasit ceva,doar ca era altceva decat ce cautam eu...nu-i nimic,merg cu valul pana imi vad calul,sau umbra.

Un comentariu:

Andru` spunea...

orice cautare e buna la ceva, conteaza ca ai tu dorinta de a face ceva nou. bafta in continuare cu valul tau>:D<