marți, 7 iulie 2009

don't let go of my hand

Iubirea,sub forma domestica are totusi un gust de aventura.

Cum adica sa ma multumesc cu atat de putin?

Nu vreau sa spun ca m-am maturizat sau am imbatranit,ca sa stai cu un om zi de zi iti cere o energie mare care se consuma in lucrurile impartite.Se apropie cei 22 de ani ai mei si incep sa inteleg unde e schimbarea,nu mai are rost sa fug sau sa o caut in alta parte,acum in prag de zguduire a castelului meu de nisip ma gandeam daca as sterge cu buretele toata nebunia de dinainte de el,de cel cu care imi inmultesc zilele.
Poate maine la cafea va fi un alt zambet,deocamdata ma fac frumoasa,am sa-mi astept iubitul cu cel mai mare zambet din lume,pentru ca il iubesc si pentru ca pot sa fiu numai a LUI.
Impartim un univers si o viata.pentru restul exista guma de sters.

Un comentariu:

Saphyra spunea...

cea mai mare implinire sa te simtzi a cuiva, sa simtzi ca esti protejata de ceea ce iubesti.
pe scurt...e frumos sa iubesti si sa fi iubit.