sâmbătă, 4 iulie 2009

nemultumire de femeie cu unghiile lungi


putin frustrant spre "bagamias"fara paranteze si rostit apasat ca si cum ma dau batuta din start

lacul de unghii se cojeste cand esti putin de femeie casnica-aka spalat haine,farfurii,butoane,filtre si preparare.

se cojeste lacul de unghii care are culori adorabile:mov prun,rosu satin,verde violent,negru mat
si supravietuieste kktul de alb perlat,roz coral, peach nude.

bai,de parca e conspiratia conformismului si pe unghiile mele...si imi vine sa le trag in cap la toate marcile si reclamele cu o violenta fuchsia-avon,oriflame,maybelimi-as inca un strat de lac fain colorat si etc...nu dureaza nici daca e din ala de la supermarket,nici de la beauty shop...culorile non-conformiste si turbate se cojesc la prima spalare de vase...daca is alb sidefat pot cred si sa merg la sapa cu unghiile ca nu ar avea nimic.

deci...oficial....baga-mi-as!

4 comentarii:

Andra spunea...

Cate necazuri au fetele :))
La un moment dat chiar nu e corect. :))

Unknown spunea...

lasa ca vezi tu dupa 2 masini de haine si un munte de vase si 3 ore de dat cu aspiratorul...si cand esti praf constati ca maniciura perfecta ti s-a dus..si doar ieri ai stat si ai lacuit drept culoarea si stratul incolor de protectie...plus,am un fetis pentru maini,pentru unghiile alea perfecte fara nici o zgarietura,colorate intreg care vorbesc despre pielea atinsa,despre povestea liniilor,curbelor si buzelor ce le-au urmat.

Andru` spunea...

poate au alta consistenta ojele cu culori tari:D
adik sa zic k mie aja mi s-a parut:-?

Anonim spunea...

Mai bine de mine cu unghii scurte, n-am nici un stres... dar vorba aia, tot ce e frumos e interzis, asa ca iti inteleg supararea.