luni, 22 iunie 2009

e sau nu e

M-am trezit cu fata la perete,somn agitat,cateva concluzii in buzunar.

Putin in zeflemea,putin cu dragoste,iubitul ma alinta :concluzionista mea" si pe moment am concluzia in varful buzelor si o usturatura de intepatura verbala,dar ma abtin,lasa ca le trag eu singura cand pleci si imi redimensionez echilibrul.

Trec de la stari afective exagerate la nervi si draci colosali,acuma ieri ma gandeam ca am tulburare de personalitate Borderline,dupa un test de la About.com iata descrierea mea foarte aproape de ceea ce sunt eu defapt.

Borderline Personality Disorder
(BPD) got its name because patience were perceived as being on the borderline between psychosis and neurosis. The disorder is marked by instability in personal relationships, self-image, and emotions. People with BPD often see the world as black and white, and flip unexpectedly between seeing a person or a situation as all good or all bad. While many people may have fluctuations in their moods and their feelings about themselves and others, the extreme intensity and unpredictability of those changes in people with BPD set them apart, and make them challenging to treat and to live with.


Asta ar fi explicatia normala,pentru ca inainte mama se ingrijora ca am acest comportament fiindca tumoarea aia de pe tiroida papa din mine si se face mare.
Benga,nu e tiroida,ca la textele de anxietate merg bine cu scala pe normal,pana si testul de depistare BPD eram cu 7 puncte din 10.Asta ar fi o explicatie putin mai satisfacatoare pentru fluctuatiile mele emotionale,pentru starile mele pe interior...si e dificil,normal cica trece cu terapie si cu pastilute,dar totusi trece de la sine la 30-40 de ani...asta mda consolare.

Partea urmatoare e faza in care ma gandeam ca prin sem.1 dupa Introducere in psiho si Experimentala,unii dintre noi aveau impresia ca sufera de tot felul de boli,ca asa se regaseau in si simptomatologie,deci e posibil sa fie si de data asta la fel,totusi,e ciudat ca doar aici m-am regasit si nu in alte balarii...

Cine stie totusi,o sa ma caut intr-o zi si de asta la cineva avizat

Niciun comentariu: