vineri, 5 iunie 2009

moartea pacatului e gluma

glumim astazi ca ne simtim bine si murim sugrumati in tacere?

nu----ieri mi-a spus sebik ceva ce uitasem,sau nu vroiam sa imi amintesc.

ochii negri se cauta in afisele astea ce mi se deschid.

intreaba-ma daca marti am pasit pe luna?daca mana ta a tinut o masca cand ai cautat
sa vezi cum se desprind stelele.pielea mea nu e cusuta saptamana asta,e doar putin mai sticloasa,probabil de la ploaie.

a iesit soarele si am pofta sa musc din verdele asta stralucitor,ca si zambetul meu renascut


glumesc,glumesti,glumim,ne inglumim

Un comentariu:

sebik spunea...

Pe mine ma ustura pielea. Ma ustura in perioade. Ma simt bine in ture. Astazi nu este una dintre ele. Daca tot studiezi psihologia, nu-mi faci si mie un profil...psihologic?;)) Cred ca ies...bolnava irecuperabila. Iti dau eu clame...cu fluturasi sa iti prinzi pielea, daca nu este cusuta nici acum>:D<