marți, 16 iunie 2009

unde este coloana?

rostogol ne dam de gol
ca o perdea in fata verii
din buze si ochi fabricam dansul ploii
dezbraca-te de mine si da-ti drumul gol
e un drum ce asteapta sa te duca la tine.


Ce anume te ispiteste sa faci ceva banal?
Esti un alut din bucati de scoica pisata,plamadit cu urina de strut ti-as urla
daca m-as opri sa stau cu tine la o cafea.
Nu am timp sa ma opresc sa-ti arat cum te vad si cine esti.nu mai am timp sa-mi aduc aminte
ca existi,te asimilez ca pe o coada de soricel,un ochi de broasca in ceaun,poate de data asta tine vraja mai mult.

Hey there Delilah.... si-a trecut timpul,ma apropii in fuga de 22 si-mi vine sa-l scuip pentru ca m-a bagat intr-un malaxor.Peste inca 5 ani urmeaza sa ma intalnesc cu Laur la berea aia ce trebuia sa o bem fix peste 10 ani...de la 17 la 22 s-a produs marea abrabureala acum,dinspre 1 spre 2! deloc la 18 cum ii susuram eu.deci iubit prieten din nou ai avut dreptate.
L-as cauta sa ma repare el,poate mai ma simte si mai isi aduce aminte cine trebuia sa fiu,pentru ca nu mai sunt nici cine stiam ca am sa fiu,puteam sa exist eu si un strop,dar am devenit.
Daca mi-as deslusit drumurile odata,acum mi-am pierdut speranta ca o sa apari din senin intr-o noapte si o sa-mi arati cum e lumea si ce pierd...totusi esti tu,sa nu fiu patetica sa zic ca esti ultima mea speranta,dar se pare ca in toate colturile mele unde m-am cautat numai de mine nu am dat.Se prea poate sa fiu nebuna care nu stie ca eul sau e un eu format din alte particule ratacite...si n-am sa uit niciodata acel "chiar daca al tau"

Un comentariu:

sebik spunea...

Sebik pleaca la bac:d tine-i pumnii:x