marți, 30 iunie 2009

guma de sterge-ma

daca tu nu esti chiar pielea ce acopera esenta ta
depinde..in ce se masoara acest nu chiar
in cm,in degete de femeie,in cate flotari pot face niste buze care urca, coboara
in cat de dulce sunt eu cand tu nu intelegi nimic


virtutea de a asculta,de a povestii fleacuri ca si cum as stii cu adevarat despre ce vorbesti tu,celalalt care ma cauti sa povestim.imi place ca detin arta de a spune nimicuri intr-o maniera dulce.
Inca cred in tinerete si in intelepciune si imi propun sa trec de la tinerea inteleapta la intelepciunea tanara,iubire etc.Julian Barnes-triunghiuri de oameni si posibilitati,ma amuza inocenta cu care guma asta de sters oameni draguti din viata noastra actioneaza,sau poate nu ii stergem,le retrasam conturul cand ne-am plictisit sa nu le mai vorbim.

Eu sun femeia ce da buzna,ce intra si iese cu trantit de usi fiindca imi place cum falfaie degetele mele sa repare incuietorile ruginite.
Eu sunt femeia pe care o ierti ca te-a uitat undeva intr-o lista de polemici si un quest la un joc online,eu sunt femeia care citeste,invarte in mancare,isi bea cafeaua si discuta la telefon intre doua pauze de tastat si ma ierti fiindca intelegi ca timpul ma invalmaseste si nu e bland cu mine
intr-atat incat sa imi dea voie sa respir cu tine.Poate se vede in mine o filosofie depasita,poate vrei sa imi spui ca ti se pare ca sunt cioburi de cand am crescut o palma si mai ca imi lovesc tampla de nori.Ma ierti pentru ca te caut cand mi se aprind conexiunile de prietenie dupa o vreme cand am ros carti in barlogul meu si ma prezint redefinita,poate cateva fire albe in plus si o asezare cuminte pe scaun,stii doar ca in interior astept fraza care imi da voie sa explodez.
Zambesti,zambesc,stii ca eu iubesc ,ca m-am maturizat alergand de maturizare si ca as mai fi vrut sa am timp de o cafea.

Timp de o cafea cu timpul
rupe din mine o bucatica,cat un rotund cadran de ceas
pudreaza-mi fata cu un zambet,mai dulce decat stiam sa vorbesc inainte
pot fi eu femeia care se iti opreasca ceasul?
nu mult,doar cat sa respiri si sa ma vezi cum te ascult
pierdut in nimicuri mici rontai felii discutate altadata.
amica vesnic intre usi iti intinde un cub de zahar
alearga,te asteapta urmatoarea usa

Niciun comentariu: