miercuri, 10 iunie 2009

ne vedem joi?nu

Mie mi se intampla frustrari si tristete,mi se intampla zambet si energie la 2 noaptea,mi se intampla sa imi vina sa imi iau lumea in cap cand toti cei din jur sunt convinsi ca imi doresc sa fiu exact acolo unde sunt in respectivul moment.
In general mi se intampla sa nu am timp sa fac ceea ce e necesar si incepe cu "trebuie"...


nu stiu de ce sunt asa,in 20 de ani s-a incercat inabusirea in fasa a indaratniciei mele...eu traiesc din rasuflarile taiate...si se pare ca in ultimul timp nu mai am din ce trai,asa ca dau explozie in afara a ceea ce stiu eu ca sunt doar pentru o tresarire in plus.

mai ales ca in vremea ce trece cam la fel de un timp incoace,satisfactia mea e sa dau un conquiztador cu arte la mijlocul noptii,pentru ca daca ma pun in pat,inseamna ca nu m-am pus in pat ci m-am pus doar sa dorm...si cand vreau sa dorm inseamna ca m-am pus in pat ca sa mi se testeze elasticitatea carnii...

deci,caut cu ce incepe la vie en rose,pentru ca stiu in mare cam cu ce se termina

Niciun comentariu: