joi, 4 iunie 2009

salveaza-ma de mine,salveaza-ma de noi

si-am sa-mi trag un glont in cap...nu mai e nici o usa unde sa fug,nici o scapare.
probabil a venit momentul ala pentru care se rugau multi.

spre adancuri,nici o salvare,nici o minune,trece timpul si-am sa ma inec in mine,in noi,fara nici o valoare,fara nici o semnificatie,chiar daca uneori privesc inapoi,nu o fac sa regret,o fac sa descoper cat de copila cretina idioata si tampita am putut sa fiu si nu mi-a pasat.
nici acum nu imi pasa prea mult,poate doar noaptea tarziu sau dimineata devreme.

hei tu,oricare,oricine,salveaza-ma de mine,salveaza-ma de noi

Un comentariu:

sebik spunea...

Si cand iti este mai greu si regreti un lucru adu-ti aminte ca la un moment dat ti-ai dorit din tot sufletul chestia aceea. Salvarea vine din credinta. In tine, in mai bine, in Dumnezeu, in orice te face sa treci peste. Totul e sa alegi. Suntem o suma de alegeri contradictorii. Me :X u >:D<