luni, 25 aprilie 2011

descantec in cana de cafea

si de a crescut mana ta 3 copilasi
din soarele meu iti daruiesc raza
buzele mele or sa-ti descante in cafea
nici tu nici eu nu stim din ce ne tragem:
e noapte ori cafea?!
mi-ai fost si noapte, mi-ai fost si stea,
ai fost si zahar si bezea...ai fost o carte
sau esti stea?
nu-i tineretea, e jumate din inima mea
caci doar de jumatate mi-e necesar
ca sa respir.

Nici noaptea,nici stelele,nici visele nu se compara cu o cana de cafea, cu un pepsi, cu un cola,caci tu esti sticla mea....nici tu nu ai nevoie decat de o poveste si uite, ne-am curatat de tot de lume,de cine si ce face si daca in esenta putem sa fim,sau nu sau da....metafora e simpla, caci nu iti place ceaiul, dar stai cu nasul sa simti aroma...

:* minunat! Stai in lumina, mai sunt nopti destule pe pamantul acesta si toate-s ale mele de cand eu sunt a ta!

Niciun comentariu: