duminică, 10 aprilie 2011

din intelepciune

secretul pastrarii tineretii in suflet,al echilibrului dar si a sanatatii fizice : munca

mi-au zis asta 3 batrani, de aici de la bunici, cand am intrebat de ce se ajutau pe vremuri oamenii intre ei fara atata vrajba si fara atat egoism...ci erau bataturile lipite si horele de duminica pline de veselie si de chiote si orice prilej de intalnire se facea in comunitate si comuniune deplina, fara excluderi sau rotatii....

in gradina lui dumnezeu, nu exista gard,fiindca altfel prostii ar fi filtrati frumos la usa fara sa sara si sa te trezesti cu ei prin batatura....

e bun sa stai intre batrani,cand ti se sting luminile.

2 comentarii:

iuliux spunea...

Dar batranii aia de la tara, nu batranii "netarani" traiti in orase.

Unknown spunea...

da...ai dreptate..dar daca as intreba cativa din oras as afla defapt mai multe din jungla de betoane...inca sufletul meu nu e beton si casa mea mai are miros din cel sfant...imi ajunge mai mult cu o aripa decat am rugat sa mi se dea:*