marți, 19 aprilie 2011

run sun

daca orice papuc se cumpara pe post de cadou
nu fii roman sau speriat si gandeste-te la card
daca esti un iepuras ratat pune-ti ouale in sac
daca simti ca esti un drac scoate cornul la vanat
daca esti un inger beat, fa un bine, stai in pat.



:)) pentru ca din rai, de noapte de dinaintea lui ieri am fost in rai.....si dimineata a fost un iad, fara carduri,cu papuci cu 2 numere, caci iubitul meu are parte doar de numere mari si tobe tari, fiindca la glume proaste il supun uneori " colegii de culoare" si pisicile verzi miorlaie pe garduri...dar am ras, am fost vesela,am glumit mult si ne-am amuzat.
i-am tinut pumnii la carmen in vis sper ca soarele meu verde sa castige tot :X:X:X:X fiindca oamenii de bine merita numai de bine...si se descurca singuri care cum pot.
eu sunt un iepuras ratat care mananca curbcubeu de bomboane in pat si are parte numai de oameni dragi in suflet. azi chirurgie pe sentimente umane cu flory mea :* si soarele a iesit puternic si cald....nu mi-as mai dori decat sa fie izbavite cat mai multe pacate si sa cada cat mai multe cruci.

Mergeti cu lumina!

Niciun comentariu: