miercuri, 27 aprilie 2011

iubire ca la 73-bunicul se insoara cu usa

azi bunicul m-a sunat putin mai distrat, venise de la plimbare cu bunica si ea era la wc...si fooarte grabit mi-a zis ca vrea ea sa vorbeasca cu mine ca el tre sa insoare usa...
nu inteleg...bunicul repeta ca el trebuie sa se duca acuma ca se insoara ca se intuneca afara ca ii frig la buni ca vrea sa puna usa....era vorba de usa....el vroia sa masoare usa,dar eu am inteles insoare usa ,sa se insoare cu usa...si toate ca ii era frig la buni si o astepta afara si ca bunica vroia sa vorbeasca cu mine..si ca intre timp el astepta afara pana a iesit ea tocmai ca sa ma prinda intre alte activitati sau sa vada ce invart si sa puna si usa.si am ras amandoua asa mult si asa tare ca a inchis telefonul..de data asta bunu punea usa la baie...bunica a fugit la el sa ii formeze numarul meu de mobil ca ea nu vede bine pe intunecare...mi-a zis ca a venit la el ca si cand venea atunci,dupa insuratoare....

deci,o usa e ca un suflet...se inchide si se deschide, cand spre bucurie,cand spre ras,cand spre mirare,dar intotdeauna in 2,in 2 parti, inauntru si afara...o singura usa poate face diferenta intre o seara de oboseala si o seara plina de ras cu lacrimi....imensa dragoste a lor,pentru tot...si a mea pentru ei,usi, inchis si deschis.

si uneori...si oamenii spun ca e mare lucru sa fii insurat cu o usa...logodnicul meu vrea sa imi ia o cheie, ca niciodata nu am vise pt carurioarele de la penny si mereu ii cer lui, el foloseste cheia, fiindca exista si momentul special cand ajung ,cu telefoanele inchise, sa fiu altceva decat usa pentru oameni,stari,pachete...oricum...am o cheie,cu numele meu pe ea, cadou de la ioana....ca sa stiu cu care sa descui sus, ca jos se deschide daca suflu in ea :)) obosita,seara, ma gaseste visand la flori,pajisti si pace...ce sa fac...trag usa peste lume, dar lumea-i a mea

Niciun comentariu: