joi, 21 aprilie 2011

nu intru slava mea

da-mi Doamne puterea sa caut doar slava Ta
caci limba mea, desi le vorbeste oamenilor
vad calea mea
Da-le LOR Doamne puterea sa se roage pentru a gasi pestera
si nu cuvantul, caci cuvantul fara fapta suna placut inaintea TA
dar comoara este a sufletelor curate ce intra fara sa vrea sa fure tot
caci mantuirea se face in genunchi, printre serpi.


Ali Baba si cei 40 de hoti :
Ali Baba e un om ,fara job, cu familie mare, cu frica lui Allah, care isi duce viata de pe o zi pe alta, rugandu-se sa poata sa isi plateasca rata, sa isi creasca copilasii si sa le ofere un viitor mai bun, sa isi multumeasca nevasta ca un cap de familie ce este. Ajunge in desert in fata unui munte,unde hotii si talharii, la amiaza, deschid un munte si duc inauntru comori....spun parola si muntele se inchide. Ali Baba gaseste CUVANTUL si incepe sa fure din pestera pentru familia sa....dar hotii il prind si nu mai poate scapa.....finalul, cititi povestea si gasiti-va pestera.

EU nu sunt SESAM- cuvantul,muntele, comoara.
Eu nu sunt POVESTITORUL, caci Dumnezeu e cel de dinaintea mea
Eu sunt cea care stie povestea, a gasit pestera si a fost izbavita de talharii, minciuni, chiupuri de ulei si voci de otel, deci nu cauta slava mea, caci limba mea povesteste intru gloria Domnului, pentru inima ta, pentru eliberarea ei si pentru a fi si tu mai departe un apostol al salvarii...deci,nu ma devora, inca nu e gata misiunea mea si oasele mele simple mai au mult drum de mers....eu stiu cuvantul,pestera cuvintelor,pentru ca nu vin in slava mea ci a TATALUI MEU care m-a trimis sa ma nasc pe pamant, sa patimesc, sa cobor in mormant si sa ajung in lumina.
Dar eu ma rog pentru acest dar minunat, cand iti vorbesc tie, frate sau sora a mea.
Spinul desertului, pentru asta s-a numit asa, din puterea de sus, prin mijlocirea si rugaciunile maicii mele ( Dumnezeu si lumina fie cu ea) care mi-a dat lumea si m-a lasat sa ma descurc in ea.

Mergi in lumina, adu lumina si priveste cum se transforma in pace viata ta!

Niciun comentariu: