joi, 28 aprilie 2011

sau ce?

Vineri, rapid cu cana de cafea ca mai am de imbracat, de mancat si de rasfatat pisica...ca miauna si asta ca bezmeticul si nu pricepe nici el ce vrea...e frustrat ca stie ca ramane toata ziua singur acasa....well...asa i-as zice eu multe dar prefer comunicarea, mai ales cu animalele...si ma gandesc ca azi sunt messed up aiurea...dar :


Trebuie sa preiei fraiele unei actiuni, pentru ca esti persoana cea mai potrivita pentru a-i ghida pe ceilalti spre un scop comun. Tu trebuie sa te erijezi in lider pentru ca ai idei bune, solutii la orice problema si un spirit conducator care te propulseaza in fata. Ceilalti te vor urma supusi, pentru ca, in orice situatie, trebuie sa apara cineva care sa o faca pe seful iar ceilalti sa-l urmeze. Chiar daca nu esti tu genul de om caruia ii place sa dea ordine, de data aceasta trebuie sa preiei aceasta responsabilitate pentru ca numai tu stii ce e mai bine pentru toti. 


Alt mail,foooarte personal,foarte NLPist din perioada mea dark-psycho :

Well...am ras, imi venea sa zic fix acuma, dar nu m-a intrebat cand esti fericita,ci doar ce este fericirea, iar pana la finalul articolului,in cazul in care il citeam aflam ca sunt frustrata de nu stiu ce, ca cine stie cine ma iubeste pentru ca...ca ia sa vad eu ce sa fac cu viata mea...m-am hotarat azi sa port bocancii...ca ma dor picioarele,de aia si ca azi lumina trebuie sa izvorasca din alte evenimente...


Azi inima mea e hihihihhh si hahahahahhh 

Niciun comentariu: