luni, 18 aprilie 2011

si dragostea e cea mai mare

nu stiu de-i drept sa tac sau sa vorbesc
caci limbile ingeresti nu se dezleaga cu mana in baruri
dar din cer,un prieten drag mi-a zis pe pamant
ca dragostea e cea mai mare rasplata
atunci cand te rogi intre oameni.


pe alte planete se doarme, se roade cascaval, se face dragoste cu degetul mic intr-o cana de bulion.
printre buline color un barbat,un catel, un suflet, o mana de idei, o incurcatura de baruri alergate de timp poate alege intre o bomboana neagra sau alba. pe masa un curcubeu intr-o punga.
nu mai e omenesc sa judeci de dupa pahare, dar daca sufletul tau a facut 14 opriri in genunchi si a plans...a luat simplu bomboana alba si a multumit zanei bomboanelor, care avea ceva din Marry Poppins si intelepciunea cuiva care mai tine aruncat neglijent pe umar, un cerc de pamant.

alege cu lumina de deasupra cerului instelat, de acolo vine curcubeul inamorat si o pata de ciocolata, mai seducatoare ca alta pata, caci mana ta sa fie din spuma de zahar, un gard, cand te ingradesti cu "le stiu eu pe toate" nu face nici cat o ceapa degerata.

dupa o noapte de chef, am invatat ca daca vorbesti in limbi omenesti, ingerii te vegheaza si printre sticle si-ti dau OAMENI, iar de sufletul tau e o lumanare, arde mai tare decat orice negru si alb sau culoare.
zona intima , bile, timisoreana,bomboane, suc de rosii, lamaie, ciocolata, carduri, tramvaiuri,mai sus,mai sus cu o aripa, in orice bordel as intra as spala picioarele doar domnului meu, caci decazuta neuman am fost si-am cazut in pamant sufletesc.

La multi ani,prieten drag , nadejdea si dragostea sa fie cu tine!

Niciun comentariu: