luni, 4 aprilie 2011

pionierul lumii de chibrit

monitorul meu de la laptop e black.
mi-am pierdut vocea din cauza racelii.
vecinii dau gauri de sus in jos, sub, locuiesc eu.
ce doamne iarta-ma ii apuca pe toti sa-mi crape ziua in 4?

mi s-a recomandat plimbare in natura si ma inchipuiam in pat, cu 3 carti langa mine si nasul desfundat...
vroiam la scoala, cu gura mare si idei multe...dar totusi pana la urma:

azi am descoperit inca ceva minunat, alaturi de cuvinte si sufletul oamenilor: alte ganduri din alte bloguri si pe dumnezeul ales al nepalului....totusi, ma rog la cel ortodox si la maria romano-catolica sa isi revina monitorul laptopului meu si sa imi readuc in suflet personal personal chestiile de acolo...ca l-am pretuit si l-am ingrijit ca pe fiinta  mea. si inteleg ca-i plin de fluturi, dar zborurile noastre se fac din cuvinte si inima....
deci...motivul invizibil care l-a defectat si il domina, sa isi revina la disparitie si sa ma lase sa traiesc eu in peliculele mele elefantesti irizate cu puf de aripi si buburuza cu stilou :)

Niciun comentariu: