miercuri, 16 iulie 2008

delicatesa si delicii-cadoul meu de 21 de ani

Buna dimineata cadoule!Daca ai sti cum am numarat zilele pana la venirea ta!

Pentru ca in 21.07.2008 se implinesc 21 de ani de la deschidrea clipei mele pe Pamant,mi-am reurat "Bun venit omuletule printre pamanteni"cu 3 "lumini",adica 3 carti...am asteptat 2 zile pana sa imi ridic coletul de la posta,am stat si am savurat cele 3 carti Ma numesc Rosu-Orhan Pamuk; Istoria iubirii- Nicole Krauss si Amurg-Stephenie Meyer, mental si sufleteste...inseamna trecerea mea in schimbarea mare.
Majora si dupa modelul mamei mele, trecuta in alt stadiu dupa semnalele mentorului meu,iata ca am ajuns sa imi tin cartile in brate.
Am tremurat cu lama in mana o clipa,doar o clipa lunga cat o zbatere de aripi ale unui inger...si am taiat frenetic si cu teama de coperti sfasiate...nici sufletul meu,nici copertile nu au fost vatamate,doar pulsul o luase razna la prima atingere.
Bunicul meu mi-a finantat cadoul acesta,bunicul intelege foarte bine suma considerabila care facea o gaura mare in buzunarul meu de proaspata absolventa in drum spre inscrierea la facultate.Bunicul meu intelege si ca 21 de ani in 21 iulie nu inseamna doar plecare...inseamna o alta lume,o lume pe al carui prag voi sta cu mainile incrucisate si cartile pe genunchi.
Sunt fericita asta...doar pentru ca in noaptea ochilor pe tavan sufletul meu va fi mai bogat cu 3 lecturi,3 vieti luate de n ori infinit.
3 x 7= 21...nu e coincidenta,mi s-a intamplat doar,ca si cum mi se intampla sa nu pasesc peste Craiasa furnicilor...si e miere in sufletul meu,e zbor si veselie...caci sufletul meu locuieste intr-o gradina departe si prin portile ei nu intra decat Cuvantul....Maktub...21 de ani...carti

Niciun comentariu: