miercuri, 23 iulie 2008

Sigiliu de zambet

De ce existi tu altfel decat ar trebui?
Mi-e de o greata metafizica tacerea asta care e intre noi.
S-au stricat norii de la o vreme si vorbesc pe limba picurilor,macar ei sa faca ceva daca eu dorm.
Nu esti cum visam,nu sunt ce visai...parca intr-o vreme ne ciocneam universal liber,astazi ne ocolim sistematic,ne uram putin si evitam libertatea de a spune...mai avem niste nume ascunse pe unde dar le tacem filosofic.
Uneori te iubesc,diferit de realitatea mea te inalti peste tot...nu stii,nu spun...la ce bun.
Si ce calda este prietenia...nu imi pasa atat incat sa-ti intorc spatele,nu pot sa-ti zic "TACI" nu vreau sa-ti urez "MORI"...discutam si disecam,ca de obicei ma sihastresc cu gandurile mele.
Sigilat in sufletul meu,sta un melc cu zambetul tau.

Niciun comentariu: