vineri, 18 iulie 2008

My LUX..

Asculta Jazz,Old blues...Alannah Myles si Patricia Kaas.....fumeaza si imi canta de cate ori iesim la un Cola...de cele mai multe ori am dansat,2 note pe acelasi portativ.:X
Are o voce de catifea neagra si sunt nebuna dupa el...nici mie nu imi vine a crede cateodata...fiecare clipa langa,cu si in absenta lui are ceva seducator,dement pana la sange.
Am devenit mai moale,mai calda,mai implinita si alunec deasupra asfaltului...am reinceput sa dansez,ca pe timpuri,cu orele,cu ochii inchisi si Black Velvet pe repet..azi mi-a zis o prietena ca Black Velvet indeamna la pacate...in ultima noapte s-au topit hainele pe ea dupa ce incerca sa se imbrace sa iasa cu prietenul ei in oras...azi a venit cu o sticla de sampanie la mine la usa si cu mii de multumiri...
So Hello,welcome back DMonik..Sorso e vesela ca mi-am recapat stralucirea "caracteristic artistica"...adica pata aia mica ce pare atat de perversa cand mi se aprind ochii...cine sa mai se gandeasca la marturisiri...My LUX prinde soarele in maini si :* celui mai bestial artist negasit vreodata.

P.S. Dear LUX,this one is for you,for days and days of dance,sun and music...you'r my black velvet blood :* Miss you,can't wait to see u,Take care and love!

Un comentariu:

Anonim spunea...

vocea aia de catifea neagra.... :) aaaahhhhh :))