miercuri, 30 iulie 2008

viermele unei zi de vara

Sunt un vierme cu greata metafizica.
Astazi mi-a lipsit un anume copil rebel.
Spaima vs bla bla= lipsa acuta si senzatia ca ziua de azi nu a trecut.
Am pe birou "dincolo de principiul placerii" de Freud...si am primit o vizita in care -dupa cum
mi-a zis Alex- se intampla sa fie rasfoita carticica.Introducere,ceva pagini,cuprins,Eul si sinele punct.
- Iar citesti chestii interesante!Vezi,asta imi place la tine,de asta te laud eu ca esti inteligenta...de cand te stiu eu tot cu carti complicate umblii dupa tine.Ca sa vorbesc despre cum esti tu am nevoie de un DEX.
- O.K.,totusi....nu stiu ce sa zic...nu stiam ca definitia inteligentei este asa...dar o sa te rezolv de un DEX...in cautarea inteligentei.
- Hai mai,ca si la tigara citai cate un filozof,cate unul cu expresii interesante de prin ce ai mai citit...si se fuma tigara cu discutii alambicate.Mi-e dor de discutiile alea alambicate din liceu.
- Si mi-e dor sa fie zilele alea cand zambeai ca pisica...de cate ori ziceam eu ceva total aiurea si fara sens in cel mai nepotrivit moment.

Nu stiu cum sunt...stiu ca viermele de care vorbea Cioran s-a introdus sub pielea mea.
Ma simt cumva obosita sa fiu umpluta cu alte cuvinte...dar altfel nu as mai fi eu....acum inventez cum sa ma joc cu literele din perioadele mele de greturi metafizice.

Un comentariu:

Anonim spunea...

multumesc mult pentru aprecieri:* si stilul tau este fluent , scurt si la obiect:) felicitarile mele... ai niste post-uri foarte interesante:)