joi, 24 iulie 2008

Plecare si rucsac

Este ora 3 30 si eu bajbai la alarma ceasului..dupa intrarea in baie am revenit cu secolul pe umar..4 15,parca as bea o cafea dar nu,nu este timp de pierdut asa,astept pana in gara la Deva.
Totusi...Sorso daca ar fi cu mine mi-ar recomanda cafea si fuga dupa bus...asa fac..mai am fix 4 minute pana sa ies pe usa cu rucsacul gata organizat.
E facut de aseara,mai are nevoie de niste incarcatoare si e gata..ia drumul spre Sighisoara,doar Sighisoara de data asta.
Anul trecut pe vremea asta dormeam si visam...urma sa vin acasa dupa Andrei,Sibiu,Bucuresti...si urma in dimineata sa o astept pe Sorso la gara...deci,draga mea mica si racita,asta-i pentru tine...:*
Sa te faci bine,Sighisoara vine si anul viitor,cu tine,pentru noi ;)

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu-i nimic! la anul o sa rupem tot! te iubesc! :*