luni, 14 iulie 2008

Razvan1

Razvan si Malika se vad des...mai ales noptile cand asteapta furtuna.
-Vino,Malika,mai astepti putin fiindca ma cert cu prietena mea.
- Bine Razvan..azi nu iti admir poza,azi nu te iubesc...azi am sa fiu o picatura de ploaie.
- Am sa ma urc pe birou,obiecte de studiu si fierbinteala...pe care Stefan?Pe care Razvan?Primul dintr-un mare numar de povesti...le spui?
Probabil protagonistii se vor lua la palme...cine poate spune ce fac eroii atunci cand scriitorul sta cu ochii in tavan sa faca bine sa-mi lase un lung post despre activitatiile lor,doar intr-o doara sa-mi sincronizez si eu programul cu al lor.
Buna Stefan,Buna Razvan,Somn usor Malika.

Un comentariu:

EboRâguebi spunea...

Salut,
Numele meu este Luis!
Si tu, ca noi numim asta?
I de asemenea, de un "spaţiu"!
Dorim să fie?
Anda apoi http://eboraguebijuvenil.blogspot.com

"Lugui"

Am uitat să spun,

Sunteti frumoase, foarte frumoase