joi, 10 iulie 2008

Despre gesturi,mai mult sau mai putin erotice

"Femeile vor barbati sufletisti, pasionali, energici si cu o stralucire aparte in ochi, care promite o viata intensa, trepidanta. Atunci cind barbatii si-au descoperit misiunea, ei dau dovada de curaj, de convingere si de competenta si se simt foarte vii."

Frunzarind catalogul cu carti,am descoperit fragmentul acesta indreptat spre segmentul de populatie,care pe masura frustrariilor sexuale,necesita un adevarat indreptar al gesturilor erotice.
Pana aici nu am remarcat decat campania bine gandita,cuvintele care merg direct in creierul omului modern si cosmopolit care are nevoie de o carte pentru a invata ceva ce natural se presupune ca se dezvolta.
Mirarea mea a fost urmatoarea:
Bunicii mei sunt casatoriti de o caruta de vreme,inca se iubesc,au 3 copiii,au facut sex si in ultima decada si nu au avut niciodata o carte care sa-i invete despre erotism,pozitii si atingeri.
Parintii mei au trecut prin Kamasutra,Dao si Tratat de mangaieri si au divortat....
Acuma nu e neaparat concludenta problema cu divortul,stiu ca mi se va spune ca precis au fost alte si alte motive...dar totusi,mi se pare ciudat ca avand atatea indrumare cu si despre viata de cuplu rata divorturilor este mult mai mare ca si pe vremea cand bunicii mei erau lasati sa isi inventeze sexualitatea,sa-si exploreze limitele si practica,fata de secolul nostru care scoate carti pe banda rulanta si retete de fericire....mi se pare o contradictie ciudata,care isi prelungeste viata printre cei care defapt ar trebui sa traiasca cu totul altceva,conform eforturilor depuse.
Asa ca,niciodata sa nu uitati de sufletul vostru,de ritmul vostru si de sansa de a descoperii ceva,simplu,limpede,iubind si daruind nu stand la birou si invatand.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt deacord cu tine...pt k in pat este permis orice, ce simtzi k e bine pt tine si pt iubitul/partenerul tau...nu trebuie o carte sa te invetze ce si cum mai ales cand este vorba de sentimente...
da si in legatura cu mine ...dap sunt singura again dupa 5 luni de relatzie...l-am iubit tare mult si inca il mai iubesc, dar sa dovedit a fi o jigodie...partea de tortura continua k inca mai vorbim la telefon cu toate k e cu alta. si cam atat, am sa imi revin si iar girl power :)) like always

Adina Amironesei spunea...

zici bine....

http://www.youtube.com/watch?v=OPD0H-qDkJM

>:D<