joi, 17 iulie 2008

nemasurabil...

Jucam ieri un joc al dorintelor corupte..si mi-am dorit tacut

"cine stie masura timpul altfel decat in ore,sa-mi scrie pe frunte cuvinte nemasurabile"

si partenerea mea mi-a tastat "suflet"...ce aiurea.
Astazi dimineata se luase apa,ceva reparatii la tevi banuiesc...dar mi-a dat seama nemasurabilul meu cuvant era acolo...Apa e cu adevarat de nemasurat,intinsa,peste tot,vitala,rece,calda,ingetata,maro,verde,albastrie...cum doamne sa poti pune un suflet in balanta cu un pahar de apa.
Marturisesc,am apa in mine,dar as prefera sa fie si sufletul un lichid..m-ar bea nemarginita zare sa-si potoleasca setea de zbor.

Sunt la cafea si lipseste Elizabeth...de obicei cu ea se despica firul in 424 de particule cu puls si structura proprie...bate inima pamantului mai avid de picuri de ploaie...masor ceasul pana la primul sunet de apa pe tevi...
Nemasurabilitatea incepe cu o picatura de apa ...si apa ma iubeste inapoi

Niciun comentariu: