joi, 31 iulie 2008

Citind fara exasperare

Astazi s-ar zice ca am mai adaugat ceva la "inteligenta mea"...inca 3 carti interesante.

Eugen Simion-Fragmente critice II-Demonul teorie a obosit.

Dupa ce am tot digerat atatea poeme postmoderne despre penisuri,futai,gunoi si chestii care se voiau artistice si cu transmitere de fior literar,am zis sa ma pun sa citesc niste critica avizata,fiindca mie tot cacatul ala nu mai mi se pare cu adevarat cutremurator.
Cum era expresia aia"cacat si iubire" as fi generalizat"cacat si incercare de arta"
Dupa ce il termin de citit spre sa incep macar sa fiu mai toleranta la toate scrematurile cu pizde si futaiuri si cola pe podea...care trec pompos sub numele de poeme postmoderniste.


Patimile Mariei Magdalena-Juan Tafur

Ok..fiindca controversata viata de familie a lui Isus ocupa mai toate documentare ce le-am vazut..am zis sa incerc o informarea revolutionara beletristica despre performantele sexuale a lui Christos...mai ales ca ieri se auzeau pana la geamul meu acorduri de muzica crestina contemporana si baptistii americani erau agitati la culme...da Jesus cred ca era putin ocupat sa inceapa si el sa se manifeste.
Despre Juan Tafur pot spune ca a studiat filosofia la Bogota,literatura comparata si limbile romanice in New York,deci ma astept la ceva deschidere de la romanul asta.


Jurnal-Andre Gide

Fiindca imi place Gide si fiindca ador jurnalele...
Nu e pasiunea aia morbida de a-ti baga nasul in intimitatea cuiva,ci doar legatura directa
ca pe scandura corabiei de pirati...drept inainte spre miezul vietii scriitorului si spre moartea ta din spatele paginilor.

"Am impresia ca doresc orice mai putin aprig,de cand a inceput sa se indeparteze de mine fericirea nespusa pe care mi-o fagaduiam,a unei depline comuniuni u ea."11 iulie 1921

Deci de aici intrai in orgasm cu pupilele si cu sufletul...delicios jurnal,inaltatore ganduri.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mah, e fain sa citesti ...dar cateodata parca iti umplii capul...
eu sincer nu stiu ce sa citesc, nu gasesc nimic pt starea mea de spirit

si ca un reply la ce imi ziceai u..:-? well da me happy k am intrat la tm...dar se pare k nu la turism..ci la geogra simpla.. /:) e o poveste lunga care sa terminat in vest cu certuri cu secretarele de acolo...
nu miai zis la ce faculta ai intrat tu la cluj ?

Anonim spunea...

indraznesc si eu sa iti recomand sa citesti Aristotel-Despre suflet Camus-Ciuma, Strainul E Hemingway-Adio arme . Mie una mi-au placut extrem de mult ...