miercuri, 16 iulie 2008

Edward Culeen,Malika si eu

CIteam Amurg..cand Malika m-a ridicat la o tigara.Am mers la geam sa vorbesc cu ea.
Malika si-a aprins tigara si a inceput sa ma priveasca.
- Deci,subit Edward a trezit ceva in tine...ceva ce dormea de la ultima ta noapte rotunda.
- Taci Malika,ma superi cand vorbesti asa....
- Stii,la noapte dupa ce tu ai sa adormi eu am sa ma strecor la Edward...si rasul ei cristalin mi-a umplut capul.
-Te urasc pentru asta,fata rea si insensibila ce esti!
-NU,ma urasti fiindca si eu si Edward suntem personajele dintr-o carte..si putem fi liberi dupa bunul plac!
- Nu Edward...Malika,tipul imi place la nebunie...daca as putea l-as scoate din cartea aia si l-am pune cu mine in pat.Bella e prea idioata..dar are intrebari bune.
Aici radeam amandoua,fiindca precis Malika a tras cu urechea la gandurile mele in timp ce citeam...plus de asta ea ma stie bine...stie cat imi plac mie purtarile vampiricesti si stie multe altele pe care eu nu am indraznit sa le zic...
- Vezi,eu sunt scrisa in blogul tau,Edward e exilat acolo in mintea ta si totusi,cei care citesc blogul asta o sa te considere bolnava mintal...nebuna cum nu ai mai fost niciodata pentru el.
-Tie de ce iti place de Edward ,Malika?
-Mie imi place Edward fiindca e nascut dintr-o minte de femeie,se vede dupa atingeri si dupa cat este de tandru...daca un tip ar incepe sa scrie povesti cu vampiri,erotismul s-ar transforma intr-o mare golire.
Iar radem..Malika are dreptate,femeile scriu despre vampiri seductivi,cu atingeri grele ca matasea,mereu grijulii sa-si faca eroina fericita,sa nu-i sfarme osatura de fragila muritoare...
- Vreau sa-i lasi pe Razvani in pace...vreau sa ma pui intr-o poveste cu vampiri..dar nu sedusa si abandonata,nici sacrificiu pentru binele etern al iubirii impartite in doi.Vreau sa ma indragostesc iremediabil si pentru totdeauna...si nu brunet te rog,nici blond...vreau sa fie roscat si cu ochii verzi si sa fi stat intr-o tara latina in anii lui de ucenicie.Vreau sa faca dragoste cu mine ca si cum ar alerga 100 de pisici pe gheata si toti vulcanii fierbinti erupand in venele mele.
-Malika,tu esti exigenta...eu nu stiu sa scriu asa ceva..eu visez la vampirul meu...pe al meu il vreau brunet,inalt si cu atingeri moi ca esarfele de matase rosie.
Vreau sa-i simt mainile somnolente urcand pe trupul meu ca si cum ar sculpta in ciocolata cu frisca...moale si indelungat ca si noaptea polara.
- Nu draga,tu vrei sa te faca sa simti vesnicia ca si cum ar picura un perfuzor de apa in desert...sa te topeasca cu mintea lui si sa-ti picteze semne nocturne pe piele..stim noi doua defapt cu cine seamana acesti toti vampiri cu care te joci uneori cand e luna plina...Armand era brunet si venea dupa furtuna...si al tau era brunet si te-a tinut in brate pe timpul unei furtuni nocturne..doar ca vampirii vorbesc,intreaba,raspund...muritorul era tacut mormant.
-Ai dreptate...dar uita-te,Edward e alftel...m-a invaluit cu totul...scrie bine tipa!
-Gata pauza...la citit ma cher,la noapte am planuri mari cu Edward!

Aici s-a oprit totul..doar fierbinteala lecturii mele se aude in camera.Sunt convinsa ca Malika s-a asezat deja pe marginea patului meu si asteapta sa continui,sa vedem cum se termina si sa o reluam de la capat cu cititul pana Edward ramane doar un alt personaj dintr-o carte cu vampiri,un barbat seducator pe care cumva o sa-l caut in toti ochii si comportamentele care o sa defileze sub ochii mei...si cine stie pana cand o sa ma abtin sa nu mai urlu acreala struguriilor...
Amurg..si se lasa noaptea,noaptea care le da libertate doar personajelor din romane...oamenii se multumesc cu copii ieftine ale fanteziilor proprii...
Au domnule vampirii astia ceva din decadenta seductiei...ar trebui interzise romanele
care dau stari de veghe plamadirii din foi si imagini.

Iar am luat-o razna...Ma duc sa vad ce face Edward si ce a ales scriitoarea pentru Bella...consolarea suprema...pana la urma totul e doar un deliciu si o pasiune pentru
ce exista doar intre foi si pagini.
Imi plac vampirii...oare daca o sa fiu si eu un personaj dintr-o carte,m-ar remarca unul????
Iata subiect de meditatie si dizertatii nocturne,doar ca asta este intre EU si MINE,pe Malika o trimit la vanatoare de lilieci! ;))

Niciun comentariu: